sminkad av sofia

Har haft det supermysigt med amanda. Idag när jag kom hem från stan, träffade jag kusin therese och vi gick hem till mig ett tag, skrattade jäkligt mke, har alltid kul med henne! Sen direkt hon åkte gick jag hem till sofia och åt supergod tre rätters middag med hennes familj och lilla systerson så söt!

Sofia går ju en linje som innefattar sminklektioner och har därför hur mycket fint smink som helst!
Hon har även penselbälte och allt, min personliga make up-artist! Vi kom på att hon skulle sminka mig,
balsminkning, så vi gick hem till mig och hon sminkade mig supermegasnyggt blev det! och så fixade jag
håret och tog på mig klänningen också för att se, iiiih längtar till balen nu.

läs Sofias blogg här! http://akaurora.blogg.se/













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0