tankar

Jag vill så himla mycket. Har så många drömmar och visioner om hur mitt liv ska se ut.
Jag vill göra så mycket som möjligt undertiden jag är ung. Jag har värsta åldersnojan och tycker att det är hemskt att jag redan fyller 20 i sommar. Jag vill jobba utomlands, resa och uppleva massa nya saker och kulturer. Festa och lära känna nya intressanta människor.

Bo i andra länder, jobba med att hjälpa svältande barn och människor som lever under hemska förhållanden. Göra skillnad. Jag ska faktiskt utomlands och jobba en period i höst. Som det är tänkt ska vi till Norge ett gäng och bo som i ett kollektiv tillsammans.
Jobba hårt ett tag och sedan resa runt och uppleva. Jag välkomnar det livet med öppna armar, snart.
Måste bara bli färdig med säsongsjobbet jag har nu.




























Kommentarer
Postat av: Nina

GUMMAN DET KOMMER!

Längtar verkligen till att LEVA maximalt!!

2012-03-08 @ 17:11:43
URL: http://nwall.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0