Balklänningen

Min balklänning har ääntligen kommit! Jag beställde den för mer än två veckor sedan och hon som jag köpte den av på blocket lovade att skicka den dagen efter hon fått pengarna.

Jag undrade varför den inte kom och nu när jag var i sthlm så mailade hon mig och skyllde på att hon har flyttat och att hennes kille var sjuk och att det var därför hon inte kunnat skicka den förns nu..
Stört tycker jag men jaja nu är den ialla fall hos mig den var ostruken, smutsig och trasig men tur man har en snäll mamma som hjälper till med det! Så här ser den ut iallafall



Kommentarer
Postat av: Lisemarie

Så jävla dålig stil av henne!

Postat av: sara linnéa therese

Så jävla fin klänning Tove! :D

2011-04-27 @ 18:06:54
URL: http://sltr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0