En liten lista

Nämn tre saker du hatar: Rasism, folk med dålig kvinnosyn, förtryck

Nämn tre saker du älskar: Min familj + Alexander, pannacotta, rättvisa/fred

Humör just nu?
glad men trött

Favoritgodis? sura nappar

Är det nåt du absolut inte äter?
blodpudding

Kläder just nu? en handduk

Musik just nu?
världens finaste kärlekslåt

Vad sa du senast?
hjäälp...Jonas du skrämmer mig alltid

Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då? 80 eller 50-talet

Sommarplaner?
åka till New York i början av juni, gå på balen, studentskivan, jobba, vara i Sthlm åka till alex på öland, festivaler, sola, bada, parta, umgås med mina bästa, leva

Fisk eller badkruka?
sjöjungfru

Saft eller alkohol?
Saft till vardags, alkohol till fest

Hur många kuddar sover du med? minst fem

Favoritväder?
Soligt på sommaren snöingt på vintern

Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med?
Alex eller en vän, kamera, dator med internet

Spelar du nåt instrument?
önskar att jag kunde

Morgon- eller nattmänniska?
är en riktig nattuggla. fy för tidiga mornar innan kl 10

Höger eller vänsterpolitik? mitt hjärta är rött och sitter på vänster sida

Sparare eller slösare?
slösmaja tyvärr men jobbar på det..

Kommer du ihåg din första kärlek? såklart

Älskar du henne/honom fortfarande?
nej

Tror du på mirakel? ja

Ser du dig själv som tolerant mot andra? Ja, för det mesta

Ser du på kärleken som ett misstag?
Nej?

Hur många barn vill du ha när du blir stor? får tiden utvisa

Stjärntecken? twinie

Rädd för insekter?
verkligen inte, vad kan dom göra mig?

Äckligaste insekten?
George Bush

Största svaghet?
snällhet, otålighet
 
Pizza eller hamburgare? hamburgare på donken eller Burger king

Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans?  har redan i naveln, har haft i tungan, ska ta om det. Tatuera mig ska jag göra ett litet "e" för min lillasyster Ellen och ett litet hjärta på handleden.

Stökigt eller välstädat? när jag har ordning ochreda känner jag mig tillfreds

Gungar du på stolen?
ofta

Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump?
ja

Är du rädd för blod? Nej

Saltar du på maten? mycket

Brukar du sola? Ja, men är ändå en blekfis

Kaffe, te eller inget? chaithe



-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0