Jag luktar som rosa slime

och det luktar asgott! iallafall så har jag och Nina ätit jättegod middag och nu ligger vi och myser och lyssnar på musik. Bara myys! Ganska så skönt att bara slappa en helg för omväxling har varit ute varenda helg hur länge som helst och börjar faktiskt bli rätt så less på krogen i Umeå.

Men snart åker jag till Stockholm till min pappa och Sandra, och såklart älsklingsalex som nu är där och gör sin praktik på Långbro Värdshus i Fruängen som är jättefint, han åkte dit igår.
Har inte saknat honom än men det lär jag ju göra sen för han ska vara borta tills juni.







<3

Kommentarer
Postat av: Alexander Waara

Fint :)

2011-04-02 @ 22:41:33
Postat av: Desie

Va söta nie:), förlåt ifall jag frågar, har du gott på nånslags sport t.ex fotboll kanske?? <3

2011-04-03 @ 15:54:40
URL: http://typdesie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0