Påsklovet i Stockholm

Veckan har varit galet rolig! Ska jag skriva allting så blir det för jobbigt att läsa, så jag ska ta det kort. 

Först när jag kom så sov vi dom 2 första nätterna i en egen lägenhet på Lilla essingen. Sen medans Alex jobbade så gick jag och Amanda på stan. Vi fikade, shoppade osv. Mys. Sen var vi hos Johan i Hägersten i några dagar. Var med mina kusiner och sen åkte vi till min pappa och jag fick träffa hans flickvän och ena dotter för första gången, trevligt vare! 

Vi var också hos Sandra på Odengatan några dagar. Träffade Qrillo och Idris, gick på stan. Satt i Rålisparken och träffade Nicklas och Carlan.
Sen åt vi ute med Nellie och qrillo och gled runt lite med dom. De sista dagarna bodde vi där Alex bor nu när han praktiserar i en jättefin och stor villa i Rotebro.

Sen nu sista helgen har varit helt galet skön! Första kvällen gick vi ut på söder. Dagen efter det träffade vi Nick på stan och tog taxi till djurgården och åt på en asfin aslyxig resturang vid vattnet och han bjöd oss på mat och en flaska rosé, hur mysigt som hest! På kvällen gick vi ut på Laroy på stureplan. 

Fyfan för överklass-snobbar som tror att dom är så jävla överlägsna, men jaja, kul hade vi! En kompis till dom vi var med fixade in oss gratis och vi stod på gästlistan också så det var kul.
I Sthlm stänger ju alla ställen 3 eller 5 vilket är så mke bättre än i Umeå. Efter Laroy så drog vi vidare och tog taxi till Liljeholmen där han som fixade in oss ägde en krog så vi festade på den krogen bara vi 5 och hade stället helt för oss själva. Sjukt kul vare!

Sen i söndags hade jag och Alex mysdag bara vi två. Åt på en asgod kinaresturang och på kvällen gick vi på bio
och såg Scream 4. Supermysigt och grymt kul har jag haft! Har inte längtat till umeå en sekund.
Från att gått i linne och shorts på grönt gräs till det här, känns väl sådär, men men. Ser det som att tiden jag är här inte ska vara förevigt kommer flytta neråt om typ ett år. Här kommer bilder från veckan! :)



Vår egen lägenhet.













      




Pappa och lilla Destiny.















































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0