sunny day

Idag efter min praktik så gick jag på stan med sötamanda. Vi gick först och kollade i en butik som säljer bal och brudklänningar och så testade jag två olika men ingen passade.
Fast jag beställde en tid för personlig hjälp med klänning på fredag då dom har fått in fler klänningar, det blir kul!
Sen ska jag och amanda kolla mer på det när vi är i Sthlm också. Finns ju somsagt lite större utbud där än i Umeå.

Vi gick och fikade och kollade på kläder och Amanda hittade mycket fint. Nu ska jag och Elli ha myskväll och fota lite, dricka latte och se BB. bara myys! Kommer fler inlägg senare.





Det här var en annan klänning som jag gillade, ska kanske ha den på skolavslutningen.

Kommentarer
Postat av: ojsemma

avslöjar vilka som vann veckans blogg nu :) blev de du?

2011-04-05 @ 20:45:34
URL: http://ojsemma.blogg.se/
Postat av: Tina

vilken butik i umeå var det du kollade på? själv hittat jag inget här...

2011-04-06 @ 10:04:12
Postat av: Anonym

det hette typ fest och bröllopskläder tror jag, den ligger mittemot hotell Avenyn

2011-04-06 @ 20:05:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0