Today

Idag har jag jobbat lite längre än vanligt, men det har varit kul. Det har kommit ett nytt lyxmärke till Kicks nu som heter yves saint laurent (YSL) väldigt färgstarka färger, jättefint smink, så kolla in det!
När jag skulle åka hem träffade jag Dooa och hennes syster så jag följde med dom hem sen, lekte lite med lilla Malak, så söt unge! En annan kul sak idag var att Emelie frågade om jag ville ställa upp som modell och bli sminkad av henne när hon ska ha slutproven hon går stylist med spa. Superkul!







Kommentarer
Postat av: Liza

Det är lätt att sminka en skönhet!!!

2011-04-06 @ 21:26:44
Postat av: Asti

Nytt märke? YSL?

Whaaaat?

Det är ju hur vanligt som helst!

2011-04-08 @ 09:37:53
URL: http://kompulsiv.blogspot.com
Postat av: Anonym

självklart vet jag att det är märke som funnits hur länge som hest! menar bara att det är nytt på kicks :P

2011-04-08 @ 12:05:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0