Nya naglar

Idag har jag först varit i skolan. Sen kl 12 åkte jag till Nail design school och gjorde naglar hos Hillevi, jätteduktig är hon! Hon jobbar på Creativ Lounge öst på stan och när hon är klar med sin utbilding ska hon börja göra naglar där, så gå och gör det! :) sen kom Avin dit och när jag var klar gick vi och svullade på donken.

Hade inte ätit på heela dagen så det var sjukt gott! När jag kom hem så kom Cajsa hem till mig sjukt länge sen vi sågs så det är mysigt att ha nenne här. Nu fikar vi och ser BB. Här kommer före och efterbilder på naglarna!




Kommentarer
Postat av: Anonym

hur mycket kostade det?

2011-04-07 @ 23:48:04
Postat av: therese

Sv: Åh tack! :) Ja, ska försöka komma ihåg att lägga till dig! :D



Måste bara säga att jag älskar ditt hår! Grymt jäkla fint. Färgar du hos frisör?

Förresten, var med i min tävling! kika in på bloggen, du kan vinna produkter från victoria secret!

2011-04-08 @ 15:43:09
URL: http://tinythess.blogg.se/
Postat av: hedda josefsson

fint hår du hade & vilka fina naglar :)

vad ska du göra ikväll då? :)

2011-04-08 @ 18:57:49
URL: http://josefssonhedda.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0