Yesterday

Hade fullt upp igår så jag han inte blogga. Men jag och Avin var på Great Eastern och åt sushibuffé mycket gott!
Sen prövade jag balklänningar och Avin brudklänningar :P superkul, men jag ska nog köpa min i NY eller Sthlm.
Sen åkte vi och köpte en säng till Avin och sen hem till henne. Vi hade chillkväll med några andra tjejer,
rökte lite vattenpipa och så.

När jag vaknade nyss så var Doaa, Malak, Elemin och Nils här och vi åt halalkorv til frukost asgott!
Nu sitter jag i bastun, datorn börjar väl koka snart eller något. Ska iallafall till Nina baby snart,
får se vad vi hittar på för bus.



gammal bild på oss haha :P

Kommentarer
Postat av: therese

Sv: Okej, har du slingat håret också? :)

2011-04-09 @ 18:34:45
URL: http://tinythess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0