sommar - jobb - Stockholm - Öland - Stockholm

Förlåt för att jag inte har skrivit någonting på typ hela sommaren. Jag har haft fullt upp och hade inte tänkt börja blogga igen tills jag kikade in på bloggen och såg att det var en hel del som läste den trots att jag aldrig skriver. Kul! så varför inte fortsätta :) Det här sommaren har varit superskön! Jag hade världens roligaste sommarvik och fick riktigt bra lön.

Åkte till Stockholm med Jullsan och sedan ner till Öland där våra pojkar jobbade i sommar. Så himla vackert öland är måste jag ju säga. Utomlandskänsla! trots att jag blev avskräckt av svennecampinglivet var det underbart. Sedan åkte vi till Sthlm igen där jag och Alex stannade hos pappa i en vecka, vi var ute med båten där han bor i Stockholmsskärgård. Vi Bara myste på.
Har bara dåliga mobilbilder just nu på datorn. Bättre bilder kommer snart!

Kinamat i Borgholm
Alex gjorde en överraskning för mig med skaldjursmiddag vid havet i solnedgången
Solade utan solskydd endast med cocosolja.. Det tog på, brände mig aaj
Solade på vip-taket på restaurangen calle och alex jobbade på
Mysigt café
bödabödaböda!!
bilade upp till Sthlm
Stannade till på Häringe slott
Hälsade på Johan, Anna och kusinerna i deras nya hus Huddinge
Alex och pappa fiskar och jag och saga sjunger och snackar skit, gullesyster!
tvättar pappas båt
Mysig kväll vid elden med pappa, Saga, Hampus och Betty

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0