Kaosartad otursdag

Idag har allt bara gått fel för mig och Alex! Småsaker som stora. Blir för mycket att skriva ner allting, men tillslut kom vi oss hem iallafall. Det bjöds på god middag och nu har vi just bastat. Jag fryser konstant nu och bastar typ varje dag för att få upp värmen, haha. Dom ringde från hemtjänsten idag och imorgon ska jag upp och jobba kl 07. Kommer även att få jobb senare i veckan och i helgen jobbar vi ju i Agnäsbacken. Alex ska också upp imorgonbitti och jobba. Såhär har jag sett ut idag.

 


Kommentarer
Postat av: sara linnea therese

Förlåt för sent svar, tog en liten paus!

Ja pälsjackor är så jävla snygga.. bra tips, tack! kollat lite på tradera och blocket också, fanns ganska fina där:) men ska kolla loppis också!

2011-12-13 @ 10:46:58
URL: http://sltr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0