Min underbara julafton

Jag är ute i Agnäs nu och jobbar i restaurangen här så jag har inte haft en enda sekund över till att skriva. Min julafton var bara så bäst! Alexander var med mig hela dagen, var först på umedalen på mysig jullunch hos mormor och morfar sedan såg vi Kalle anka hos oss och var där hela kvällen. Vi spelade spel och umgicks. Jag fick så himla fina julklappar att jag nästan får dåligt samvete när jag tänker på det.

Jag fick bland annat saker till min framtida lägenhet, smycken, kläder, krämer, smink från YSL, presentkort var av ett på Makeup store värt 1500 kr, och sist men inte minst en iPhone 4s! Jag och Elli fick varsin till och med. Gissa om vi blev lyckliga. Trodde aldrig att jag skulle få en till telefon av mina föräldrar jag är ju trots allt nitton år nu. Jag har världens finaste och snällaste familj. Älskar dom så.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0