The studio på söndag med Nina

På söndag ska jag och Nina fota oss på The studio. Blir kul. Har förberätt dom på att jag INTE vill ha några jädrans spegelbilder eller bli fotad i den där fula trappan. Usch är så less på alla dom bilderna. Orginellt lixom när alla har samma jävla bilder?. Sen känns hela The studio liite B. Men man får väl redigera bort dom fula bakgrunderna med glitterdrapperi till en clean vit, eller något. Både Ellen och Jonas kan ju fota mig hur mycket jag vill härhemma och bilderna blir asproffsiga. Men kan ju vara kul att testa på att bli sminkad och stylad innan. Som en kul grej lixom.





Kommentarer
Postat av: Anna

Tack för kommentaren. :)) Glad jag blir!

Kul att fotas... Ja, som du säger vill man ju inte ligga på en sån där spegel som exakt aaaalla gör... Kräks om jag ser ännu en sån bild :P

2011-12-09 @ 12:55:36
URL: http://anlo.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0