man down

Åh så störande! Jag ska upp supertidigt imorgonbitti, så jag ligger i sängen nu och äter popcorn och ska se en film. Sen försöka sova. Men jag har legat ute i solen idag så det känns som att jag kokar innanför skinnet. Lyckades bränna mig. Jag tycker att det är så himla svårt att sova nu. Känns astråkigt att lägga sig när massa andra är ute och festar plus att det är skitvarmt och jobbigt att somna. Nej nu ska jag sluta klaga. Är superglad över mitt jobb, så jag ska bara vara nöjd och det lönar sig ju! Åker till Öland i slutet av juli med Jullsan :)
hahahahaha!

Kommentarer
Postat av: julle

Vi taggar ÖÖLAAND! :D

2011-07-04 @ 01:18:11
URL: http://juliajuneblad.blogg.se/
Postat av: Anonym

kan du visa i bloggen hur du fixar dina lockar?

2011-08-08 @ 16:18:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0