en dag i soho

Idag har det varit en sjukt lång och rolig dag. Vi har mestadels varit i Soho. Shoppat massa i fina butiker och måste bara säga att Victorias Secret var långt över förväntan, skulle kunna spendera en hel dag där, hur stort som helst ju!
Jag gjorde spraytan idag också. Gick bara in på första bästa ställe och fick en shock när jag kom in kan jag ju säga.. Allt var rosa och guld och jättelyxigt.

Jag fick boka in en tid och komma dit efter typ fyra timmar.
När vi hade shoppat så gick jag dit igen och hur bra service som helst.

Hon berättade att det var New Yorks populäraste och lyxigaste spray tan-salong och att en massa kändisar jämt kom dit som Eva Longoria, Jesica Alba, beyonce och Lindsay Lohan. Lite sjukt eftersom att flera av dom är mulatter men men, haha. Fick en massa information och det såg jättefint ut.. Tills jag kom ut gick själv på gatan och gapskrattade år mig själv hela tiden. Det såg asroligt ut först men sen blev det fint igen hahah. 

Efter det gick vi runt i China town. Åkte hem och nu ikväll har vi gått på Brooklyn bridge. Hur fint som helst
var det. Sen åt vi god middag och nu ligger jag heelt utslagen med värk i fötterna, lite fotmassage skulle inte sitta fel nu kan jag säga..











I en av Victorias secret-butikerna








Inne på brazil bronze glow bar. Tjejen som sprayade mig påstod att hon hade sprayat alla
kändisar som var på tidningarna, Duktig var hon iallafall.


Resultatet


Turistshorts, haha skulle aldrig gå runt så på stan om det inte var för att jag var tvungen att ha svarta kläder
på mig idag.


China town
























Brooklyn bridge.

Kommentarer
Postat av: Emma

Nu är Veckans blogg utsedd hos mig! Kika in och se om det va du som vann ;) om inte så får du gärna vara med igen!

Kommentera i länken nedan och säg att du är med, sen är det bara att vänta till söndag för att se om det är du som vann ;)



Lycka till! :D

HÄR:

http://daghjort.blogg.se/2011/june/veckans-blogg-vinnare-sorry.html#comment

2011-06-07 @ 23:22:29
URL: http://daghjort.blogg.se/
Postat av: Nina

alltså åh, blev lite gråtfärdig när jag såg brooklyn bridge. :'''D

Fan tove, hoppas att du har det TOPPEN !! <3

2011-06-08 @ 07:13:01
URL: http://nwall.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0