i torsdags

Har verkligen inte haft en minut över så jag har inte kunnat skriva något alls. Direkt vi kom till Sverige så tog jag ju ett plan till Umeå från Sthlm på morgonen. Sov inte en enda sekund på planet, sjukt obekväma stolar.

Så jetlagad och sliten kom jag till umeå, alex hämtade mig och jag blev sminkad av duktiga Maria och sen fixade söta Julia mitt hår.
Så det blev bra iallafall. Här är lite bilder från i tosdags när vi åkte hem. Saknar redan NY jättemycket. Ett tips för er som inte varit där. Åk dit!


                     

                     
 
                     

                     
                      amrikansk frukost.. Mmmm, bästa!

                      


                     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0