new york - dag 1

Flygresan var rätt dryg, har aldrig suttit på ett plan i mer än åtta timmar förut. Sen när vi kom till flygplatsen så fick man bli "förhörd" haha, nejmen för att bli insläppt i landet så måste dom veta varför man är där och veta lite om en. Det var något jag inte visste att dom skulle göra, sen blev man även fotad och fick lämna fingeravtryck.

Vi bor i världens mysigaste lägenhet, verkligen fin är den! precis min stil.
Vi gick ut på stan typ så fort vi kom och åt på en resturang där alla som jobbar är musikalartister och har uppträtt på Broadway. Så dom går runt och upp på borden och sjunger medans man äter. Supergod mat är det också, så om ni ska till NY är ett tips att äta där! Hur trevligt som helst.

Kan bara säga att det är en underbar stad! Vi gick runt i lite affärer i Times square igår och allt är öppet jättesent även klädaffärer! Jag älskar Forever 21, kommer typ att köpa hela affären, allt är så himla fint där! Sen hände det massa rolga saker tillexempel blev jag och Ellen fotade för en hemsida.


                     

                     

                      

                     

                     

                                                                        lägenheten

                      

                     

                     

               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0