studentfirande

Har inte haft tid att skriva. För jag har inte varit hemma. Men Alex tod ju studenten och samma dag fyllde jag år.
Det var en superfin dag och jag fick så himla mycket fint först på morgonen och sen under dagen. Blev uppvaktad med av min fina familj på morgonen och åkte sen till stan. Då blev det storfirande hos alex. Träffade Josephine och firade våra födelsedagar lite. Sen senare på kvällen åkte jag och alex på en fest med alex klass och sen gick vi ut på studentskivan. Kul vare!


                 
 
                 

                 

                 

                 

                 

                  

                  

                  

                  

                  






Kommentarer
Postat av: Anonym

vars kommer jeansjackan ifrån?

2011-06-19 @ 21:48:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0