balfrisyr mm

Har vart en superdag idag! Eftersom att cykelutflykten inte blev av så åkte jag till stan med amanda när hon skulle till skolan. Gick till linns skola yrkesgymnasiet där hon går frisör, fick håret upsatt på salongen och hängde där ett tag med frisörtjejorna. Hon gjorde typ som upsättningen jag ska ha på balen, fast enklare. Det blev finfint!

Sen åkte jag till umedalen och åt lunsch hos mormor och drack cappucchino. Åkte sen till amandis på solvändan, och ligger nu här i hennes säng och lyssnar på musik. Massa som vill att jag ska följa med ut ikv, men jag måste spara mina pengar. Så det blir nog mys-filmkväll här istl. Här är några bilder från dagen






























Kommentarer
Postat av: Anonym

shit hon på bilden längst upp ser ju ut som anagina :)

2011-05-06 @ 19:00:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0