dagen

Har varit en superrolig dag idag, har lärt känna en asgullig tjej, Felicia som praktiserar på Kicks nu, så det är ännu roligare där än det var förut. 

Efter praktiken träffade jag Linnsan och vi tog en chailatté medans vi väntade på buss hem. 
Sen när vi satt på stan så kom det två små killar på skateboard, kanske 10 år och en av dom pekade på mig och skrek: du ser precis ut som en tjej i våran klass kommer se ut när hon blir stor! haha sööt.

När jag klev av bussen träffade jag Tess och Sofia, sjuukt länge sen jag träffade nypan! Vi gick hem till sofia och myste lite.
Vi ska åka tsm på studentskivan och fira min födelsedag + deras student, beställa in tårta och shampange haha, sjukt kul kommer det att bli!

Sen när jag kom hem så hade Ellen lagat värdens godaste middag. Måste bara säga att jag älskar min familj och alla fina vänner jag har STORT <3 till er!

så här såg jag ut imorse. 

         
  
        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0