distans

Jag och min kille har varit ifrån varandra i 3 veckor och kommer inte att ses förens om fyra veckor, då ses vi i nån vecka sen är han borta hela sommaren. Jag blir så less på folk som som blir helt förskräckta och säger: men gud, det skulle aldrig jag ha klarat!!, eller: jaha så då ska ni göra slut?!

Snälla någon.. Man måste faktiskt kunna vara ifrån varandra i ett förhållande, kan man inte det så kan man ju inte ha ett särskilt starkt och tryggt förhållande. Visst saknar man varandra, men att känna saknad till någon är att bli påmind om hur mycket man älskar den personen. Och så känns det ju extra bra när man väl ses istället.

Sen är det ju faktiskt så att det är väldigt farligt när man lixom lever för en annan person och den personen är det enda man värdesätter i livet, och ser den personen som viktigare än en själv och allt annat. Den viktigaste personen för mig själv är jag, och den viktigaste personen för dig är du.

Jag älskar min Alexander och glädjs åt honom att han har praktik och jobb som kräver att han är långt borta. 

         

         
                                                                                                     <3

Kommentarer
Postat av: Nina

Bra gumman du är så jävla smart älskling :D <3

2011-05-03 @ 22:08:39
URL: http://nwall.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0