fredag den 13:de med flyt

åh, vilken skön dag det var idag! ställde upp på en intervju på skolan och fick choklad som tack, gulligt!
Slutade kl 11 och då kom alex mami och hämtade mig på skolan. Vi åkte och handlade och sen hjälpte jag henne med att bleka håret. Efter ett tag kom julia sen åkte vi på hennes fina moppe (hahaha kände mig som 14 igen) hem till henne, sen kom carl och vi åt asgod middag.

Sen blekte jullsan min utväxt och eftersom att hon går frisör så är hon grym och delade in i sektioner med pensel och allt. Vi har nyss bastat, haft ansiktsmask osv, härligt!
Ligger nu heelt blå i håret av allt silvershampoo jag måste ha i för att få det vitare. Känns riktigt fräscht att ha haft spakväll och nu ska vi snart cykla till solariet vid stadshuset och bli ännu finare, sen spela spel och se film med hennes bror och hans tjej. Mys.
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0