hos amanda nu

Är på haga hos Amanda nu och ska sova här inatt, vi ska snart äta tacomiddag.
Har varit i skolan idag, och åt lunsch-buffe på tre kronor med avin, gödans!
Efter skolan så var jag med ronja, nina och nicklas. Sen åkte jag hem till Amanda. 
 
Imorgon har vi cykelutflykt med klassen, hahaha! känns ju lite roligt när man går andra året på gymnasiet.
Men men vill ju inte ha frånvaro så jag ska låna en cykel och cykla dit med avin halv tio, efter hennes körlektion.
Vi ska till klabböle som är just vid min stuga. Det blir ju spännande det, haha.





Sov ju hos linnsan inatt, och tog inte med mig kläder därav mjukiströjan somjag lånade av henne.







Kolla mina TROSOR hahaha lånade dom av emelie som också sov hos linn inatt, det är band på dom
hahaha dör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0