make up-dag!

Idag åkte jag med nathalie till draggen på morgonen och jag blev sminkad av fina emelie som går stylist med spa, för hon hade ju slutprov i make-up idag. Hon är superduktig och jag fick en glamourös sminkning hur fint som helst verkligen!, när jag var klar blev min makeup bedömd av hennes lärare och det gick superbra. 

Efter det så åkte vi till strömpinen och köpte hårfärg till mig eftersom att jag vill ha gråaskigt så tog jag en färg som heter silvergrå. Sen åt vi en glass i solen och åkte sen hem till henne och så färgade hon mitt hår och det blev hur bra som helst! Nu ikväll ska jag vara hemma med gullellen och ha myskväll och äta tacomiddag, hon är jätteförkyld så ska pyssla om henne. Ska se film och mysa.

 Här är några bilder på sminkningen idag, fler MYCKET bättre bilder med systemkamera kommer snart!

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0