surprise

har inte varit hemma och så, så därför har jag inte skrivit.
I måndags så pratade jag med alex i tfn som vanligt på kvällen. (trodde ju att han fortfarande var i sthlm.) Jag stod nere i källaren i badrummet och skulle duscha, alex sa att han snart skulle gå och lägga sig å blablabla.. Sen helt pötsligt så baknade det ashögt på fönstret ovanför mig! jag skrek så att jag fick jätteont i halsen och sprang upp fort som en raket och skrek!
Jag trodde det var fyllot som bor mittemot oss eller något. Sen kom alex in genom dörren och överraskade mig..
Jag som trodde att han skulle stanna i sthlm minst en vecka till. Så kom han kom med bilen, gulligt!

Han sov här, sen sjutsade han mig till kicks igår. Sen sov jag hos honom jättemysigt att ha honom hemma.
Nu känner jag mig het slut efter tre praktikdagar. Så jättekul med skola imorgon och på fredag och börja kl 08.20
FY!

                  
                       Jag och pluttis - Alanya i höstas.


Kommentarer
Postat av: Nina

Åh, fan va fint! :'D

2011-05-28 @ 19:14:40
URL: http://nwall.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0