Tove är min bebis

Alltså för i helvete, de som skickar jävla fittkommentarer kan ju skippa det nu på en gång,
Tove är en ängel & jag tror inte att någon egentligen har anledning att bete sig som
en idiot mot henne. 
Möjligtvis för att dessa personer är avundsjuka men kom igen, det är så otroligt omoget.
Hon säger inte ifrån, är det därför?
Ingen hatar på mig så jag börjar undra om den här världen är fullsmockad av fega folkz endast.
Och ni som är anonyma är det helt i onödan, det finns ip-adresser så ta det lugnt med hatandet
för det finns gränser och går ni över dom så gör ni ett misstag.
"om någon ska ha stryk finns det andra som kan verkställa besluten"
så tro inte att ni är helt säkra bara för att, ja, Tove är en ängel.

Här kan ni hata hur mycket ni vill, varsågoda -> http://nwall.net/

YOURS TRULY
Nina Wallin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0