boom boom boom

Har hunnit med en hel del idag! Var ju först i kyrkan imorse med Alex, mamma och Ellen och lyssnade på julsånger. Påvägen dit så blev vi stoppade av polisen för att vi cyklade över övergångsstället, trots att det inte var några bilar på vägen. Dom borde väl ändå ha viktigare saker för sig kan man tycka. Men vi blev bara varnade och slapp böter för denna gången.

Direkt efter det så åkte vi iväg till Sävar för att kolla på husvagnen och efter att ha kollat på den så har vi bestämt att vi köper den. Vi ska göra den så mysig och fin med ljusslingor, filtar och sånt. Vi kommer ju ändå att bo i den i flera månader! Men mer om det sen, ska berätta allt om vårat vinterjobbet senare.

Jag tog bussen hem efter det till min Nina. Vi åt pizza och tänkte ju gå på skyltsöndagen och kolla, men vi var tydligen alldeles för sent ute för det var lika öde i vännäs som det alltid är. Jag är så sjukt trött eftersom att jag bara sov typ två timmar inatt så jag somnade sen i Ninas soffa. Drygt och långt inlägg men det var min dag iallafall.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0