jobbig tid

Jag har haft alldeles för mycket stress och oro i mitt liv för att kunna blogga de senaste dagarna. Det har hänt jobbiga och väldigt tunga saker. Saker jag verkligen inte kan skriva om här. Alldeles för privat. Men måste ju ändå förklara varför jag inte skrivit, för jag har ju ändå så sjukt mycke läsare. Vilket är superkul!
Jag har även jobbat i förrgår och idag. Hela 11 timmar har jag jobbat idag! På en lördag, vilket betyder dubbelt upp på sparkontot. Vill just nu bara att saker ska lösa sig och allt ska bli bra. Är så tacksam att jag har mina otroligt fina vänner, min pojkvän och min underbara familj som alltid finns för mig. Jag känner mig lyckligt lottad trots allt och försöker se det ljusa i mörkret.


Kommentarer
Postat av: Nina

Bästa Tove, du är helt fantastisk, kom ihåg det!

2011-11-20 @ 02:45:33
URL: http://nwall.net
Postat av: Carro

Tack så mycket för den fina kommentaren, Och tack detsamma :)

2011-11-20 @ 18:07:28
URL: http://lillcaarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0