måndag och jobb

Jag och Ninis låg och skrattade och flamsade på hela natten. Somnade efter fyra och så ringde dom ju såklart från jobbet tjugo i sju och bad mig börja jobba klockan sju. Men man måste ju ta sitt ansvar så jag hoppade glatt upp ur sängen och susade iväg. På lunchrasten åt jag och ninisen på La gondola. Vegitarisk pizza, gott. Fortsatte jobba till klockan 16.30 och imorgon ska jag också jobba 07.00 - 16.30. Känns bra det. Nu ligger jag och min hona i sängen. Hon köpte jättegod energidricka till mig idag som var rosa och supergod. Vi ska snart hoppa in i bastun.




Kommentarer
Postat av: Josefin

haha, känner igen mig i det där. Att man ugglar om nätterna sen så ringer de från jobbet & behöver en! Får försöka att vara redo hädanefter ^^ Du jobbar också inom äldrevården? Kul att jobba med äldre människor (Y) :)

2011-11-09 @ 00:08:53
URL: http://dysposium.blogg.se/
Postat av: Josefin

Jag jobbar också inom äldrevården, hemtjänsten som timvikarie. Dock har jag inte fått jobba så mkt senaste tiden då jag inte har körkort =/ Alla andra vikarier har det så det blir mindre jobb för min del. Får satsa på körkort nästa år yes! Är vik på dagis också, men där blir det inte lika mkt jobb som på hemtjänsten. Är utbildad barnskötare, men krävs att man är förskollärare för fast jobb på dagis. Vad är du utbildad till?

2011-11-09 @ 00:32:40
URL: http://dysposium.blogg.se/
Postat av: Nina

haahahah "min hona", åh vad jag skrattade!



Du är duktigast i världen Tovi!

2011-11-09 @ 14:56:06
URL: http://nwall.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0