ett fint sommarminne. På en klippa i soldedgången.

Jag sitter och kollar igenom bilder från sommaren och måste bara berätta vad min kille gjorde för mig i sommras på Öland. För det är den finaste överraskningen någon gjort för mig, och extra fint blev det eftersom att han inte är den typen som vanligtvis gör sånt.

Vi åkte med bilden på en grusväg vid havet och jag trodde att vi skulle handla mat på ica. Plötsligt stannar han och vi går ner för en stig. Så stannar vi vid en klippa, där dukar han upp kräftor, musslor och massa andra skaldjur och gör drinkar till oss. Det var en underbart vacker plats just vid havet i soldesgången. Efter att vi hade ätit sprang vi ner och badade i havet. Det var så fint.



























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0