en favorit

Aussie

En hårprodukt som jag älskar är Aussie. Passar mig väldigt bra eftersom att jag behöver reparera mitt slitna hår. Luktar uuunderbart gör dom också! Jag fick en reconstructorinpackning igår som jag ska testa nu. Här är vad jag hittade som stod om Aussie på nätet.

Aussie är en serie som består av olika produkter med ett och samma uppdrag: Att rädda varje flickas, kvinnas, tjejs – hår. Formulan, som hämtar sin inspiration från den australiska outbacken, får hår som är frizzigt, tillplattat eller torrt. Hemligheten stavas återfuktning.

Det handlar om en serie produkter som är fullproppade med godsaker från Oz. Hissade till oanade höjder av de som förstår. Och som säljer som… bara Aussie gör.. Bättre än så här lär det inte bli. It’s wicked.

 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0