Löööördaaag

Ligger i Alex säng nu och myser. Igår fotade Ellen mig i skogen. superkul var det, bilder kommer upp i bloggen senare. Ska även fixa en ny header, får hjälp av älsklingsninis som kan detdär tillskillnad från mig. Jäteduktig är hon. My personal blog fixer ;) Åkte in till stan på kvällen iallafall.

Alex mötte mig i stan så gick vi till Rost där han jobbar, så bjöd han mig på en chailatte när dom hade stängt. Sen gick jag hem till Nina och var med henne och Otto ett tag. Sen åter hemma hos alex så badade vi i hans stora bubbelbadkar och hade massa ljus tända. Mys.



En bild från kulturnatta för typ två år sen, när vi hade grillpartyförfest. Jag, Sofia, Carl, Alex och Jonte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0