om natten

Tänk att det kan kännas så ensamt att sova själv när man är van. Nu när inte Allis sover med mig så får Ellen göra det istället. Jag är en jävel på att babbla i sömnen så hoppas att hon inte vaknar av det bara. Jag har fått som vana att somna sent också, ingen bra vana det. Men även om jag lixom försöker sova så går det inte. Jättejobbigt, för jag vill ju.
Sen har jag kommit fram till att för att vara riktigt utvilad så behöver jag sova i typ tio timmar. Fast jag hatar ju att sova bort hela dagar, går inte riktigt ihop detdär. Måste få struktur på det snarast.







Kommentarer
Postat av: sanna

du skulle passa hur bra som helst i page ser jag :) snygg!

2011-10-27 @ 23:24:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0