överraskningspicknick vid älven

Jag älskar överraskningar, det är lika kul om inte ännu roligare att göra dom än att själv bli överraskad. I onsdags gjorde jag en rolig grej för alex. När han kom hem från jobbet vid nio på kvällen så satt en nalle med ett brev utanför hans dörr.

I brevet stod det att han skulle följa tråden som nallen höll i, tråden gick ända ner till älven. Där satt jag på en filt med en massa tända ljus och mashaller. Jag hade köpt kinamat från Grat Eastern, så drack vi champange, åt kladdkaka och hade det mysigt. Jag tycker att man ska "förgylla" vardagen men lite roliga saker. Jag orkar lixom inte med annars, jag hatar rutiner och gråtrist vardag. Sån är jag. 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0