less på att bo i detta ingnstansrövhål!!!

Jag vill så himla mycket just nu, vet precis vad jag vill. Men det är så jobbigt när man måste kämpa så jäkla hårt för att uppnå det man vill. Det jag vill är att ha ett fast jobb i stan, och bo i en lägehet med alex i stan. Hur svårt kan det vara lixom!? Känns så hopplöst bara eftersom att alla jobb på platsbanken kräver att man ska vara skriven i Umeå, vilket jag inte är.
Helt stört. Så Nu måste jag gå till arbetsförmedlingen här i bajsvännäs för att skälla ut dom och förklara att jag måste ha ett jobb i stan eftersom att jag ska flytta dit. Ska iallafall gå med Josephine i helgen och lämna massa cv:n på alla möjliga ställen i hopp om jobb. Vill ha ett nu. Kan inte bo i denna håla länge till, jag storknar!








såhär sliten ser jag ut efter en hård dag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0