måsch

I helgen blir det att vara hemma och hjälpa till en hel del här, eftersom att mamma fyller 40, gammeltanten!
Så jag skippar hela halloween "the big happening".. Nejmen, ärligt så känner jag inte att jag missar något. Jag går väldigt sällan ut i umeå nuförtiden. Känns som inte lika kul längre. Samma folk, sämma ställen. Så vad är det för skillnad om alla klär ut sig. Visst kan väl det vara kul att göra det, och jag hade egentligen planerat med Josephine att gå ut med henne då, så det var ju jättesynd. Men vi får ta igen det en annan helg. sen att köpa en dräkt för att ha i några timmar. Går ut i Sthlm istället. Känns roligare, då blir det party!







Min lillesnutt jobbade första dagen idag på sitt nya jobb, så nu ska jag ringa honom och fråga hur det gick.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0