tandblekning

Har fått frågor om tandblekningen jag gjorde, och tänkte svara med ett inlägg. Just innan jag blekte tänderna på salong så hade jag gjort hemmatandblekning. Så jag hade inte så hemskt gula tänder när jag blekte dom på Nail Skin Care var en 4 på färgkartan och när jag var klar låg jag på -1 så några nyanser vitare blev dom.
Jag blekte först en kvart, men valde att betala lite mer och bleka en kvart till. Man bleker tills man är nöjd med resultatet. Vilket jag tycker är väldigt bra.
Blekningen dom använder sig av heter DaVinci Teeth Whitening System och erbjuder en produkt med emalj stärkande kvaliteter.
Det är växt- och mineralbaserat, och innehåller inga animaliska biprodukter, vilket är bra. På Nail Skin Care kan dom dock bara bleka ner tänderna till tändernas naturliga grundfärg, så dom kan aldrig bli riktigt kritvita. Jag är nöjd med vitheten. Men skulle gärna vilja ha supervita, så jag ska nog testa bleka hos tandläkaren sen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0