slarvmajan är duktig..

Helt sjukt vad jag har haft otur senaste tiden.. Min älskade vita mac åkte i golvet så skärmen är helt paj. Kul. Mitt bankkort, leg OCH pass är spårlöst försvunna. Så måste nu låna pengar för att sedan få ett nytt kort skickat till Amanda. Måste även fixa ett nytt leg i Sthlm. Jag vill typ slå mig själv i skallen med en hammare. Blir så less på att vara slarvig helatiden! Det måste bli ändring. Ska köpa en ny fin plånbok som jag alltid har kort och idhandligar i, jämt. Ska bli ordning på mig har jag bestämt. Något roligt är iallafall att dom ringde och berättade att jag fått jobb i sommar. Två månader ska jag vara sommarvikarie i hemtjänsten. Nu ska jag forstätta packa och sen dra iväg!






Kommentarer
Postat av: Cricka

Otroligt vacker kvinna :)

Postat av: Anonym

http://bbbaby.blogg.se/2012/april/in-och-buda.html

2012-04-28 @ 19:03:07
Postat av: Anonym

Gud så snygg du är, vad använder du på dina läppar. fin färg

2012-07-23 @ 19:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0