färgahårdag med Nina

Igårkväll fixade Nina med mitt hår hela kvällen. Köpte en ny blekning som heter L101 och har platinatoning i sig.
Det blev lite blått men skitsamma. Jag är inte den som bryr mig så himla mycket om håret blir lustiga färger. Hellre grå/blått än gul/orange. Efter att hon blekt det, kammade hon ut alla slingor noga och satte i en asktoning.
Till sist satte hon i mer löshår. Vill egentligen inte vara platinablond men hade en fruktansvärd utväxt.
Snart ska jag färga det hos frisörjulia på draggen. Ljusaskbrunt vill jag ha.










Kommentarer
Postat av: Carro

Måste bara säga att du är otroligt vacker :)

2012-02-16 @ 18:29:23
URL: http://lillcaarro.blogg.se/
Postat av: Martina

köpte 101 för en vecka sen men har fortfarande inte provat den, mitt hår blir lila/blått bara av silvershampo (i olika slingor irriterande nog) Använde du den där efterbehandlingen också? (:

2012-02-18 @ 22:55:26
URL: http://mday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0