god morgon!

Idag har jag ledigt fram tills klockan 17. En skön sovmorgon tänkte jag få ha. Men icket.. Alex vaknade jättetidigt och bestämde att han skulle se på film och smaska i sig kakor, precis bredvid mig.. USCH så arg jag blev.
Sen mådde jag illa hela morgonen och kunde inte somna om, var nära att kräkas..Somnade iallafall och vaknade alldeles nyss av att min bästa chef ringde, gullejenny! Ska gå och duscha nu sen göra iordning i restaurangen för morgondagen. Det kommer vara stor tävling här med bigjump och grejer, vilket betyder hur mycket folk som helst även i restaurangen, så det blir mycket att göra i helgen, jobbajobbajobba!



Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?ftgnr=2635608



- Buda! Håll koll, kommer snart ännu mer!

2012-02-18 @ 20:57:49
Postat av: A N G E L I J N A

fin bild :)

2012-02-19 @ 21:21:04
URL: http://angelijnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0