det där med alla hjärtansdag...

Justdet. måste nästan berätta om i förrgår. Jag tycker egentligen hela alla hjärtansdag är rätt fult. 
Ett kommersiellt påhitt. Less på all hysteri om att det ska vara så perfekt. Kärlek köper man väl inte i form av en nalle på Ica? för att andra ska tjäna en massa pengar.. I min familj har denna dag aldrig existerat. Svaret jag fick av min mamma när jag frågade varför inte jag också fick blommor, choklad och gosedjur som dom andra ungarna på sexårs var: Jag visar att jag älskar dig på andra sätt. Då blev jag sur. Nu kan jag bara säga tack mamma och Jonas, för att ni fått mig att se allt genom ett djupare perspektiv!

Alexander ville iallafall uppvakta mig lite extra denna dag. Han gav mig helkroppsmassage såfort jag vaknat. Efter det färgade han mitt hår. Sedan tog vi en liten promenad och så bjöd han mig på Thaimat. Efter det gick vi och solade i en timma och somnade i solariet, haha. På kvällen åkte vi hit ut och hade myskväll i husvagnen. 














Kommentarer
Postat av: A N G E L I J N A

fina bilder :)

2012-02-16 @ 20:38:27
URL: http://angelijnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0