Helg i Agnäs och Alex 20 år!

Förra veckan var helt sjuk och därför bloggade jag ingenting då. Jag går inte in på någonting utan det är något jag föralltid lämnar bakom mig. I fredags åkte jag och Alex till Agnäs igen. Det var kul som vanligt att jobba. Jag var med Alex i köket både lördag och söndag och jisses vad mycket folk det var, rekordmycket! 

När klockan slagit 00.00 på Lördagen skålade jag och älsklingen i skumpa på sängen i husvagnen för han blev 20! När vi kom hem till honom igår hade hans mamma gjort så fint och dukat upp hela bordet med delikatesser, hummer, skagenröra, kräftor, räkor, vin, champange och mycket mer. Vi hade så trevligt. Av mig fick han i present en dag på salong Wilma. Först ska båda vi få massage och efter det har vi bubbelpoolen i några timmar, massa frukt och godis. Sen ska vi gå ut och äta någonstans och slutligen gå på bio.

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0