tillbaka!

Sedan jag kom hem från Stockholm för typ en månad sedan har jag inte haft tid att blogga.
Så det är otroligt kul att jag ändå har så många läsare, puss på er!
Det har hänt en massa roliga saker. Jag har jobbat, åkt på små resor, umgåtts med vänner, familj och Alex.
Jag börjar med att lägga upp bilder från Stockholm. Det var så underbart skönt att få åka ner dit och träffa familj, släkt och vänner. Få njuta av vårsommaren där och bara vara. Hittade på en massa kul.






vackra kungsträdgåreden.











frukost.


Nicky med sitt äkta fina hår.





Amandas söta lilla Naomi somnade i min hand när vi shoppade.





min fina kusin Måns.





vi får aldrig nog av sushi.



Sandras underbart fina läenhet på Odengatan som jag bodde i som vanligt. Älskar den!





barnvakt åt kusinerna.

frukost på balkongen i stan med farmor. 



tusen tack Sandra som gav mig dessa underbara dofter från VS.








gick 1:a maj-tåg för enad vänster från medis till kungsträdgården. Otroligt mäktigt! 

vi åkte och överraskade pappa som fyllde 40 år!

bästa pappa!





lillasyster Saga och Elsa.



ute på havet i stockholms skärgård.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0