Hej magsjuka!

Jag har ju varit ledig det senaste två dagarna för att jag varit förkyld. Har nästan haft lite smått ångest för att jag inte jobbat, trots att jag inte kunnat och behövt vila. Jag vet att jag behövs där så det känns så dumt att vara borta.
Så jag var glad imorse och allt gick bra tills jag började må illa..

Jag fick gäster i kassan och kände mig som "kräkeva" var fejkglad och lådsades må bra, när jag i själva verket var en sekund ifrån att spy rakt på dom. Fy så jobbigt det var. Amanda kom och panikbytte plats med mig så jag kunde springa ner på toan och kräkas.. Jag gick till husvagnen och låg där och sov tills mama kom och hämtade mig. Missar en hel jobbhelg, men det kan inte hjälpas. Vill inte riskera att smitta ner alla i magsjuka precis.



Så här pigg är jag nu. Har lånat min syrras flickväns snygga keps

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0