sjukmysdag med min kärlek

Jag var ledig idag med på grund av min förkylning. Mår mycket bättre idag men vaknade med urinvägsinfektion, fy så jobbigt det är.. När Alex kom hem från jobbet hade han med sig citroner och lime som lindrar urinvägsinfektionen så det blev bättre.

Vi lagade en god pastasallad, noppade varandras ögonbryn, skrattade massor, såg film och myste. Vi har inte bråkat på ett tag nu. Vårat förhållande är långt ifån ständig perfektion. Det är oerhört stormigt vilket är jobbigt, men nu är det ovanligt lungt. Vi är väldigt bra vänner också vilket är bra. Alexander är en stor del av mitt liv och trots att jag vill strypa honom ibland så älskar jag honom mer än allt annat. Min kärlek.













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0